Vereenvoudig de klantreis vóór en na het inloggen bij E-banking en M-banking platforms en bied een betere digitale omnichannel ervaring

Breng alle touchpoints van uw klantreis in kaart om eventuele zwakke punten te identificeren en te optimaliseren en tegelijkertijd te voldoen aan de hoogste beveiligings- en privacyvereisten van de bank- en financiële sector

Pre- en postlogin gedragsgegevens

Volledige eigendom van gegevens en naleving van AVG

Gedetailleerde analyse van klantreizen

Piwik PRO richt zich op de behoeften van de financiële en bancaire sector, zodat u hetvolgende kunt doen:

Bouw een “segment van één”

Bouw nauwkeurige klantpersonages en leer hoe klanten op verschillende apparaten en kanalen met uw merk omgaan. Stel een single customer view samen met Piwik PRO en gebruik deze om meer op maat gemaakte productaanbiedingen te creëren die zijn ontworpen voor vooraf gedefinieerde doelgroepen. Verkrijg en behoud efficiënter klanten met gedetailleerde gebruikersprofielen.

Verminder klantverloop rates

Gebruik gedetailleerde gegevens van Piwik PRO Single Customer View om het onboardingproces te optimaliseren. Gebruik deze gegevens om te voorkomen dat klanten meerdere keren om dezelfde informatie worden gevraagd, om consistent over meerdere kanalen te blijven en uw klanten op de hoogte te houden. Verbeter de prestaties van uw klantenondersteuning met effectieve onboarding via meerdere kanalen.

Begrijp klantgedrag in postlogin gebieden

Leg gebruikersgedrag vast in beveiligde lidgebieden met respect voor de privacy van gebruikers. Analyseer de accountactiviteit van uw klanten om zeer gesegmenteerde doelgroepen te maken en deze te bereiken met retargetingcampagnes. Gebruik gegevens van Piwik PRO om de prestaties van uw up- en cross-sellcampagnes te optimaliseren.

Optimaliseer de klantervaring

Ontdek hoe uw klanten omgaan met uw m-banking en e-banking platformen. Bouw uiterst gedetailleerde en bruikbare segmenten met behulp van gegevens over hun acties (inclusief online zoekopdrachten, interacties met klantenondersteuning en transacties). Gebruik deze gegevens om complexe gebruikerspaden te vereenvoudigen, de gebruikersstroom te verbeteren en hun ervaring te personaliseren (verhoog klantloyaliteit).

Met Piwik PRO Analytics Platform kunt u:

Inactieve klanten identificeren en bereiken

Maak terugwinpop-ups om inactieve klanten te bereiken. Profiteer van de gegevens van het Piwik PRO-klantgegevensplatform om uw bestaande klanten te segmenteren en aangepaste pop-upaanbiedingen voor hen te maken. Bereik klanten die hun bedrijf mogelijk met uw bank beëindigen met speciale aanbiedingen en het aantal churn verminderen.

Filiaalverkoop ondersteunen

Gebruik offline en online gegevens met Piwik PRO om de prestaties van uw vestigingen te verbeteren. Ontdek of een bepaalde campagne succesvol was door wijzigingen in filiaalbezoeken te volgen. Gebruik geofences om speciale aanbiedingen op maat te sturen om de totale transacties en inkomsten van filialen te vergroten.

100% data-eigendom voor cloud en on-premises behouden

Host Piwik PRO op uw eigen infrastructuur, in een speciale privécloud, of profiteer van de Piwik PRO Cloud-services (met veilige ISO27001-gecertificeerde datacenters in de Verenigde Staten en Duitsland). Beheer 100% van uw gegevens, het wordt nooit naar derden verstuurd, ongeacht de hostingoptie die u kiest.

Voldoen aan de hoogste beveiligingsnormen en privacyregels

Houd u aan de strengste interne beveiligingsvereisten van de banksector en voldoe aan alle internationale privacyregels (inclusief de AVG). Profiteer van volledige toegangscontrole, two-factor authenticatie, single sign-on en audit logs. Ontvang gedetailleerde logboeken van alle activiteiten binnen het platform en beheer al uw gebruikers in een centrale database.

Laat ons u door alle functionaliteiten van Piwik PRO leiden en al uw vragen beantwoorden!