Vind oplossingen voor problemen met Piwik PRO en ontvang uitgebreide ondersteuning van ons Helpcentrum

Ons klantensuccesteam zal u laten zien hoe u uw analyseplatform kunt opzetten en beheren. We zijn klaar om uw vragen te beantwoorden, advies te geven over het omgaan met prestatie- of hostingproblemen en praktische tips te geven om uw Piwik PRO instantie soepel te laten verlopen.

Bepaal nauwkeurig uw strategie met een kick-off call

Praat met Piwik PRO ondersteuning en ontdek alle details over de hulp waar uw bedrijf recht op heeft. Ons klantensuccesteam laat u zien hoe Piwik PRO u kan helpen uw specifieke bedrijfsdoelen te bereiken.

Ondersteuning voor technische installatie

Maak gebruik van het Piwik PRO helpteam om meer te weten te komen over systeemvereisten en krijg technische ondersteuning voor:

  • Overschakelen van open-source of andere hulpmiddelen.
  • Piwik PRO Help: Eindgebruiker aan boord

Pas Piwik PRO aan uw specifieke behoeften aan met onboarding van de eindgebruiker

Ontvang hulp met de Piwik PRO installatie om het meeste uit uw nieuwe toolset te halen en uw bedrijfsdoelen te bereiken.

  • Ontdek hoe u dashboards kunt configureren, segmenten en rapporten kunt maken.
  • Ontdek de praktische tips voor het gebruik van Tag Manager, Customer Data Platform, On-Site Retargeting en Consent Manager.

Configureer en onderhoud uw platform met onze volledige ondersteuning

Met Piwik PRO krijgt u professionele ondersteuning met inzet- en onderhoudstaken. Wij bieden 24/7 monitoring om uw software te verzorgen en oplossingen te vinden voor kritieke problemen. Ontvang ons advies over hoe u zich kunt beschermen tegen toekomstige problemen.

Vind antwoorden op uw meest brandende vragen

Ons Piwik PRO ondersteuningsteam biedt tips en suggesties voor het gebruik van functies die uw inspanningen vereenvoudigen en tegemoetkomen aan uw zakelijke behoeften. We delen onze kennis en expertise graag met u om u te helpen antwoorden te vinden, of dit nu via een referentiedocument, e-mail, telefoontje of onze kennisbank en gebruikershandleidingsecties zijn.

Los Piwik PRO problemen op met 1-op-1 consultaties

Met Piwik PRO ondersteuning krijgt u een toegewijde consultant die bekend is met het technische landschap waarin u actief bent. Wij begrijpen uw problemen en bevelen best practices aan om aan uw specifieke behoeften te voldoen. We zijn blij om te praten en uw vragen te beantwoorden wanneer u hulp nodig heeft.

Neem weloverwogen beslissingen op basis van onze uitgebreide documentatie

Bepaal de meest efficiënte manier om te communiceren met uw Piwik PRO ondersteuningsteam. Verkrijg uw roadmap voor routing en architectuurdocumentatie. Bereid een aangepaste SLA voor die service en ondersteuning op bedrijfsniveau garandeert. Plan en volg de productupgrades op.

Lees hoe u op de naleving van de privacy kunt blijven letten met Piwik PRO

Ontvang technische implementatiegegevens om u te helpen voldoen aan strenge wetten inzake gegevensprivacy over de hele wereld, waaronder: AVG, HIPAA, Chinese internetwetgeving, Russische wet 526-FZ.

Hebt u andere vragen? Hebt u meer begeleiding nodig?