Piwik PRO Business-abonnement

Analytics- en data-activatie-suite, ontworpen voor privacy, flexibiliteit en bruikbare marketinginzichten

Neem de juiste beslissingen op basis van volledige, privacy-compliant data.

Meld je aan voor een gratis proefabonnement van 30 dagen

  • This field is hidden when viewing the form
  • This field is hidden when viewing the form
  • .piwik.pro
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Lees ons privacybeleid om te weten te komen hoe wij uw gegevens beschermen.

Hoe te beginnen

Zo kunt u binnen enkele minuten aan de slag met het Business-abonnement:

Vul het registratieformulier in

Voer je gegevens in via het formulier hierboven om een account aan te maken.

Bevestig je e-mailadres

Wij sturen je een bevestigingsmail. Klik op de link in de mail om je account te verifiëren.

Stel je wachtwoord in

Zodra je je e-mailadres hebt bevestigd, word je naar het platform gebracht waar je je wachtwoord kunt kiezen.

Log in en begin met onboarding

Nadat je je wachtwoord hebt ingesteld, log je in op het platform. Je wordt door een kort onboardingproces geleid om je op weg te helpen.

Nu verkennen, later upgraden

Gebruik de proefperiode van 30 dagen om het platform te verkennen en te ontdekken hoe het aansluit bij jouw behoeften. Wij zullen je eraan herinneren voordat je proefperiode afloopt. Daarna heb je nog 7 extra dagen om te upgraden.

Waarom kiezen voor het Business-abonnement?

Het Business-abonnement biedt je alle tools om praktische inzichten te verkrijgen, zonder concessies te doen aan dataprivacy of performance.

Schat uw maandelijkse prijs voor het Business-abonnement

Uw prijs hangt af van wat u gebruikt, meer niet. Bekijk hoe uw maandelijkse kosten veranderen op basis van het aantal domeinen dat u beheert en hoeveel gegevens u verzamelt.

Dit is wat je krijgt:

Analytics, Tag Manager, Consent Management Platform (CMP) en Customer Data Platform

Tot 2 miljoen acties per maand

Volledige naleving van GDPR, CCPA, LGPD en meer

25 maanden gegevensbehoud

Gemakkelijk te navigeren rapporten en dashboards

Door de EU beheerde hosting in Zweden

Tot 20 domeinen

100% gegevenscontrole en anonimiseringsopties

Ondersteuning via e-mail en communityforum

laptop-01

Belangrijkste kenmerken

Rapporten over doelconversie

Data-activatie

Integratie met Google Ads & Search Console en Looker Studio

Aangepaste dimensies

Realtime rapportage

Gegevensexport

Toegang tot onbewerkte gegevens via API

Productanalytics

Aangepaste rapporten en dashboards

E-commerce tracking

Berekende statistieken

User flow-rapporten

Meer maatwerk en ondersteuning nodig?

Ons Enterprise-abonnement is speciaal ontwikkeld voor grote organisaties met geavanceerde analytics-, data-activatie- en privacybehoeften. Profiteer van eersteklas functies, meer flexibiliteit en schaalbaarheid, en databeveiliging van topklasse.

Veelgestelde vragen

Wat is het verschil tussen de Business- en Enterprise-abonnementen?

Het Business-abonnement is gericht op groeigerichte teams en organisaties die meer nodig hebben dan basisanalytics.

Het Business-abonnement omvat:

  • Vier modules: Analytics, Consent Management, Tag Manager, Data Activation
  • Tot 2 miljoen acties per maand
  • 25 maanden gegevensbehoud
  • EU-hosting in Zweden
  • Volledige naleving van GDPR, CCPA, LGPD en meer
  • Integraties, ondersteuning of implementatiediensten als add-ons

Het Business-abonnement begint bij slechts €35 per maand, afhankelijk van het aantal van het aantal beheerde domeinen en de hoeveelheid data. Gebruik onze rekentool om de uiteindelijke prijs van je Business-abonnement te berekenen. 

Het Enterprise-abonnement biedt diepgaandere analytics, data-activatie en governance-mogelijkheden, voor organisaties met complexe behoeften en strenge privacy-eisen.

Het Enterprise-abonnement omvat:

  • Vier modules: Analytics, Consent Management, Tag Manager, Data Activation
  • Van 1 miljoen tot 4 miljard acties per maand
  • Meer dan 25 maanden gegevensbehoud
  • EU-hosting in Zweden
  • Privécloudhosting
  • Volledige naleving van GDPR, CCPA, LGPD en meer
  • HIPAA-naleving gegarandeerd door een aanpasbare Business Associate Agreement (BAA)
  • Persoonlijke implementatie, onboarding en producttraining

Het Enterprise-abonnement start vanaf €366 per maand bij jaarlijkse facturering en biedt drie niveaus, waarbij elk niveau voortbouwt op de mogelijkheden van het vorige. 

Bekijk de volledige vergelijking tussen de Business- en Enterprise-abonnementen. 

Hoe werkt de gratis proefperiode?

Je start de proefperiode door het registratieformulier bovenaan deze pagina in te vullen. 

Je ontvangt een bevestigingsmail – klik op de link om je account te verifiëren en een wachtwoord in te stellen. Daarna kun je inloggen en door een korte onboarding geleid worden om je account in te stellen.

De gratis proefperiode duurt 30 dagen, en je kunt op elk moment tijdens de proefperiode upgraden naar een betaald Business-account. 

Moet ik creditcardgegevens opgeven om te beginnen?

Nee, je hoeft geen creditcardgegevens op te geven om de proefperiode van het Business-abonnement te starten. 

Om na de proefperiode gebruik te blijven maken van het Business-abonnement, moet je vóór het einde van de proefperiode wel een creditcard toevoegen.

Wat gebeurt er nadat de gratis proefperiode is afgelopen?

Wanneer het einde van de proefperiode nadert, zullen wij je eraan herinneren om een beslissing te nemen. Als je aan het einde van de 30 dagen nog niet geüpgraded hebt, wordt je account gedeactiveerd. Daarna heb je nog 7 extra dagen om te upgraden. 

Na deze periode worden je account en gegevens permanent verwijderd.

Kan ik later naar een ander abonnement overstappen?

Ja, maar niet tijdens de lopende abonnementsperiode. Je kunt van abonnement veranderen wanneer de factureringscyclus afloopt, of dat nu maandelijks of jaarlijks is. Als je bijvoorbeeld een jaarabonnement hebt, kun je een ander abonnement kiezen als het tijd is om te verlengen, maar niet in het midden van het jaar.

Ben je niet zeker over de timing of de kosten? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag verder.

Hoe weet ik hoeveel acties ik heb gebruikt?

Log in op je account, open het menu en navigeer naar Administration > Account > Subscription om een overzicht te krijgen van het aantal gebruikte acties. 

Wat gebeurt er als ik mijn limieten voor acties en/of domeinen overschrijd?

Als je de limieten van je abonnement overschrijdt, brengen wij een toeslag in rekening op basis van je tarief. Wij berekenen en factureren te veel betaalde kosten aan het einde van elke factureringscyclus.

Als de overschrijdingen frequent of aanzienlijk zijn, kan je abonnement automatisch worden geüpgraded naar een hoger plan dat beter bij je gebruik past.

Wat als ik de service blijf gebruiken nadat ik mijn limieten heb overschreden?

Als je de service blijft gebruiken nadat je de limieten hebt overschreden, beschouwen we dat als acceptatie van de extra kosten of het geüpgradede plan. Je word hiervoor overeenkomstig gefactureerd.

Je kunt altijd je gebruik en abonnementsgegevens in je account controleren.

Kunnen de prijzen veranderen?

Ja, we kunnen het prijsoverzicht bijwerken. We zorgen er altijd voor dat het beschikbaar en up-to-date is, zodat u eventuele wijzigingen kunt bekijken. Klanten zijn verplicht om alle kosten te betalen die in het prijsoverzicht zijn vermeld of anderszins schriftelijk zijn overeengekomen, inclusief extra’s en kosten voor het overschrijden van de limieten.

Hoe wordt mijn abonnement gefactureerd?

Uw abonnement voor het Business-abonnement wordt standaard maandelijks gefactureerd en vooraf betaald met een creditcard. Als je per bankoverschrijving betaalt, is jaarlijkse facturering vereist.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Wij accepteren de volgende betaalmethoden:

  • Creditcard (standaardoptie)
  • Bankoverschrijving (alleen jaarlijkse facturering, beschikbaar op aanvraag))

Ontdek wat je kunt bereiken met geïntegreerde analytics & inzichten, privacycompliance en data-activatie: