Klantenservice en professionele dienstverlening

Speciale analytics-ondersteuning, zodat u betere klantgegevens kunt verzamelen en daarop kunt inspelen

Ontvang deskundig advies om bruikbare inzichten uit uw analytics-gegevens te halen. Wij begeleiden u door het proces en geven producttrainingen. Ook voorzien we u van advies op maat wanneer u voor uitdagingen komt te staan.

Uw eigen customer succes manager

Wij zorgen ervoor dat onze klanten zich thuis voelen op ons platform en makkelijk hun weg weten te vinden. Onze rol is om u te begeleiden bij het onboardingsproces, het geven van trainingen en het beantwoorden van vragen. Daarnaast staan we altijd klaar als u extra ondersteuning nodig heeft voor ons product.

Onboarding

Allereerst willen we meer weten over uw behoeften en zakelijke doelstellingen. Vervolgens stellen we op basis daarvan een implementatieplan op en kijken we hoe uw doelen aansluiten op één van onze producten.

Trainingssessies en Q&A’s

Wij blijven u bijstaan tijdens het leertraject. U kunt trainingen en Q&A-sessie bij ons inplannen. Bovendien zijn we bereid om samen met u uw casestudies te bespreken en u te helpen een trackingplan te implementeren.

Driemaandelijks overleg

Eens per kwartaal leggen we uw account volledig onder de loep, kijken we of uw huidige configuratie de gewenste resultaten levert en bevelen we wijzigingen en updates aan.

„We had a lot of support from Piwik PRO’s customer success team. One big difference to what we had with Adobe is that we didn’t have personal contact with a helpdesk employee. With Piwik PRO we’re experiencing this high-touch, personal service. It fits us more because it’s the kind of service that we aim to deliver to our customers as well. With Piwik PRO it feels more like home”.

Yerzy Benistant
Digital Analyst, XS4ALL

Ondersteuning en levering

Wij zorgen ervoor dat u snel en ononderbroken toegang heeft tot uw analytics-inzichten.

Gegarandeerde ondersteuning en SLA

Welk SLA-niveau u ook kiest, u krijgt altijd gegarandeerde ondersteuning zodat alle kritieke problemen en incidenten die de beschikbaarheid aan kunnen tasten onder controle blijven.

Installatie en instellingen

U wordt bijgestaan door een van onze servicemanagers om de technische kant te verwezenlijken. Denk hierbij aan installatie op locatie, datamigratie en het integreren met uw bestaande producten.

Handleidingen en documentatie

U krijgt toegang tot uitgebreide technische documentatie en onze gebruikershandleidingen om alles over ons platform te weten te komen.

Professionele dienstverlening

Onze technische deskundigen staan klaar om u te helpen met al uw uitdagingen

Implementatie en onboarding op maat

Wanneer u hulp nodig heeft, zorgen onze experts voor de installatie en implementatie van ons product, op locatie of remote. Bovendien kijken we naar uw bedrijfsdoelstellingen om de functionaliteiten van ons product zo goed mogelijk daarop aan te laten sluiten.

Doelgerichte trainingen en workshops

Wij houden producttrainingen en workshops waar u de nodige vaardigheden leert, om u klaar te stomen voor de dagelijkse analytics-activiteiten. Elke workshop is uniek, omdat we deze afstemmen op verschillende case studies, teams en stakeholders.

Aangepaste ontwikkeling en integraties

We kunnen Piwik PRO Analytics Suite integreren met de producten uit uw huidige data-ecosysteem (denk hierbij aan CRM, BI-tools enzovoort). Daarnaast is ons team bereid het platform aan al uw specifieke wensen aan te passen met onze maatwerkoplossingen.

Advies op het gebied van analytics

Wij nemen samen met u uw huidige analytics-opzet door en bespreken graag al uw doelen. Op basis daarvan adviseren wij u wat u kunt veranderen op het gebied van tracking en rapportage, zodat u vervolgens betere besluiten kunt nemen en uw bedrijfsdoelstellingen kunt verwezenlijken.

Professionele diensten en klantenservice zijn beschikbaar in het Enterprise-abonnement van Piwik PRO Analytics Suite. Vergelijk de Piwik PRO Core en Enterprise-abonnementen.

“Als Solution Architects ontwerpen we in samenwerking met u het optimale analytics- en implementatieplan dat voldoet aan uw behoeften. Ons doel is om u te voorzien van schone en gestructureerde data zodat u een betrouwbaar besluitvormingsproces kunt opzetten en betrouwbare beslissingen kunt nemen.”

Mateusz Krempa
Head of Operations bij Piwik PRO

Krijg een op maat gemaakte demo van het Piwik PRO Enterprise-abonnement – toegewijde ondersteuning en geavanceerde analytics-functies.

Vraag een op maat gemaakte demo aan