Business- vs. Enterprise-abonnementen: Gedetailleerde vergelijking
Unified analytics, toestemmingsbeheer en data-activatie – ontwikkeld volgens de voor Europese privacynormen. Kies het abonnement dat je groei stimuleert en tegelijkertijd het vertrouwen van gebruikers waarborgt.
Abonnement: | Business | Enterprise | ||
---|---|---|---|---|
Data Fundamentals | Trusted Insights | Secure Intelligence |
Platform en infrastructuur
Maandelijkse actielimiet | Tot 2 miljoen | Van 1 miljoen tot 100 miljoen | Van 1 miljoen tot 500 miljoen | Vanaf 2 miljoen zonder bovengrens |
Openbare cloud | EU-hosting in Zweden | Geselecteerd datacenter: Duitsland, Nederland, EU-Zweden, VS of Hongkong | Geselecteerd datacenter: Duitsland, Nederland, EU-Zweden, VS of Hongkong | Geselecteerd datacenter: Duitsland, Nederland, EU-Zweden, VS of Hongkong |
Privécloud | Meerdere wereldwijde datacenters, waaronder in de EU | |||
Tag Manager | ||||
Limiet voor data-activatie | 300 profielen/maand | 1,000 profielen/maand | 4,000 profielen/maand | Onbeperkt |
Gegevensbehoud | 25 maanden | 25 maanden (verlengbaar) | 25 maanden (verlengbaar) | 25 maanden (verlengbaar) |
Toegang tot onbewerkte gegevens: Alleen API | ||||
Ruwe gegevensexport (BigQuery, S3, Blob, SFTP) | Optionele add-on | Optionele add-on | Optionele add-on | Optionele add-on |
Consent Management Platform
Cookie-oplossing domeinen | 1-20 (gebaseerd op configuratie) | 5 | 10 | 15 |
Gescande subpagina’s | Up to 5,000 | Maatwerk | Maatwerk | Maatwerk |
Analytics en rapportage
Rapportgegevens exporteren naar CSV | ||||
Metasites | 2 | Onbeperkt | Onbeperkt | Onbeperkt |
Conversietoekenningrapportage | ||||
Geplande rapporten | 1 | 5 | Onbeperkt | |
Organiseerbare mappen | ||||
Userflow-rapporten | Tot 4 stappen | Tot 5 stappen | Tot 7 stappen | Tot 10 stappen |
Rapporten over de snelheid van de website | ||||
Rapporten over doelconversie | ||||
Aanpasbare dimensiegroepen | 5 | 10 | 20 | |
Technologierapportage (apparaten, besturingssystemen, browsers) | ||||
Aangepaste rapporten en dashboards (per website) | 50 | 75 | 150 | Onbeperkt |
Doelgroepsegmentatie en -filtering | ||||
Waarschuwingen rapporteren op basis van veranderingen in metrische waarden | 3 | Onbeperkt | ||
Dashboards en rapporten die gedeeld kunnen worden door teams | ||||
Productanalytics | ||||
Mobiele analytics | ||||
E-commerce tracking | ||||
Terugkijkperiode voor realtime rapporten | 30 minuten | 2 uur | 12 uur | 24 uur |
Single-Page Application (SPA) tracking | ||||
Editor voor aangepaste rapporten | ||||
Drag-and-drop-editor | ||||
Aangepaste dimensies (per website) | 40 | 160 | 240 | 400 |
Berekende (aangepaste) statistieken | 1 | 2 | 10 | Onbeperkt |
Aantekeningen (notities bij rapportdata) | 4 | Onbeperkt | Onbeperkt | |
Tracker-debugger (controleert de trackinginstellingen) | ||||
PDF-uitvoer | ||||
Geavanceerde trechterrapportage | Tot 4 stappen | Tot 5 stappen | Tot 7 stappen | Tot 10 stappen |
Integraties
Google Ads (aantal verbonden accounts) | 1 | 3 | 5 | |
Google Search Console | ||||
Looker Studio | ||||
CMS | ||||
BI- en gegevensvisualisatietools | ||||
Platforms voor toestemmingsmanagement | ||||
Web API en mobiele SDK’s | ||||
A/B-testtools |
Beveiliging en naleving
Naleving van AVG, CCPA, LGPD en meer | ||||
BAA voor naleving van HIPAA | ||||
100% gegevenscontrole | ||||
ISO 27001-certificering | ||||
SOC 2-certificering | ||||
Anonimisering van gegevens | ||||
Single sign-on (SSO) | ||||
Twee-factorauthenticatie (2FA) | ||||
Geen gegevensdeling met derden | ||||
Machtigingsbeheer voor gebruikersgroepen | ||||
SLA: Goud | Optionele add-on | Optionele add-on | ||
SLA: Platina | Optionele add-on | Optionele add-on | Optionele add-on |
Ondersteuning en diensten
Ondersteuning | Alleen e-mail | 48h responstijd | 24h responstijd | 8h responstijd |
Persoonlijke accountmanager | ||||
Implementatie en onboarding | Optionele add-on | Optionele add-on | Optionele add-on | Optionele add-on |
Producttraining | Optionele add-on | Optionele add-on | Optionele add-on | |
Advies op het gebied van analytics | Optionele add-on | Optionele add-on | Optionele add-on | Optionele add-on |
99% gegarandeerde uptime | ||||
Aangepaste contracten | ||||
24/7 servicemonitoring |
Klaar om je marketing te versterken met betrouwbare gegevens?
Je hoeft niet langer te kiezen tussen inzichten en naleving. Praat met ons team over uw specifieke analytics-behoeften of schrijf u vandaag nog in voor de gratis proefperiode!
Veelgestelde vragen
Wat is het verschil tussen de Business- en Enterprise-abonnementen?
Het Business-abonnement is gericht op groeigerichte teams en organisaties die meer nodig hebben dan basisanalytics.
Het Business-abonnement omvat:
- Vier modules: Analytics, Consent Management, Tag Manager, Data Activation
- Tot 2 miljoen acties per maand
- 25 maanden gegevensbehoud
- EU-hosting in Zweden
- Volledige naleving van GDPR, CCPA, LGPD en meer
- Integraties, ondersteuning of implementatiediensten als add-ons
Het Business-abonnement begint bij slechts €35 per maand, afhankelijk van het aantal van het aantal beheerde domeinen en de hoeveelheid data. Gebruik onze rekentool om de uiteindelijke prijs van je Business-abonnement te berekenen.
Het Enterprise-abonnement biedt diepgaandere analytics, data-activatie en governance-mogelijkheden, voor organisaties met complexe behoeften en strenge privacy-eisen.
Het Enterprise-abonnement omvat:
- Vier modules: Analytics, Consent Management, Tag Manager, Data Activation
- Van 1 miljoen tot 4 miljard acties per maand
- Meer dan 25 maanden gegevensbehoud
- EU-hosting in Zweden
- Privécloudhosting
- Volledige naleving van GDPR, CCPA, LGPD en meer
- HIPAA-naleving gegarandeerd door een aanpasbare Business Associate Agreement (BAA)
- Persoonlijke implementatie, onboarding en producttraining
Het Enterprise-abonnement start vanaf €366 per maand bij jaarlijkse facturering en biedt drie niveaus, waarbij elk niveau voortbouwt op de mogelijkheden van het vorige.
Bezoek onze prijspagina voor meer details.
Wat zijn “acties” en hoe worden ze geteld in Piwik PRO Analytics Suite?
“Acties” verwijzen naar het totale aantal activiteiten dat elke maand op je site of app wordt bijgehouden.
De meest voorkomende voorbeelden van acties zijn de volgende:
- Paginaweergave: een bezoeker bezoekt een pagina
- Download: een bezoeker downloadt een bestand
- Outlink: een bezoeker klikt op de link naar een externe website
- Zoeken: een bezoeker gebruikt de interne zoekmachine
- Aangepaste gebeurtenis: een bezoeker voert een aangepaste gebeurtenis uit
- Doel: een bezoeker voltooit een doel
- Laden van een tag manager-container
- Laden van een consent manager-venster
- Uploaden van een regelitem
- Verzenden van een API-verzoek
Leer meer over hoe u uw aantal acties kunt berekenen.
Hoe weet ik hoeveel acties ik heb gebruikt?
Log in op je account, open het menu en navigeer naar Administration > Account > Subscription om een overzicht te krijgen van het aantal gebruikte acties.
Wat gebeurt er als ik mijn limieten voor acties en/of domeinen overschrijd?
Als je de limieten van je abonnement overschrijdt, brengen wij een toeslag in rekening op basis van je tarief. Wij berekenen en factureren te veel betaalde kosten aan het einde van elke factureringscyclus.
Als de overschrijdingen frequent of aanzienlijk zijn, kan je abonnement automatisch worden geüpgraded naar een hoger plan dat beter bij je gebruik past.
Wat als ik de service blijf gebruiken nadat ik mijn limieten heb overschreden?
Als je de service blijft gebruiken nadat je de limieten hebt overschreden, beschouwen we dat als acceptatie van de extra kosten of het geüpgradede plan. Je word hiervoor overeenkomstig gefactureerd.
Je kunt altijd je gebruik en abonnementsgegevens in je account controleren.
Hoe werkt de gratis proefperiode?
Je start de proefperiode door het registratieformulier bovenaan deze pagina in te vullen.
Je ontvangt een bevestigingsmail – klik op de link om je account te verifiëren en een wachtwoord in te stellen. Daarna kun je inloggen en door een korte onboarding geleid worden om je account in te stellen.
De gratis proefperiode duurt 30 dagen, en je kunt op elk moment tijdens de proefperiode upgraden naar een betaald Business-account.
Wat gebeurt er nadat de gratis proefperiode is afgelopen?
Wanneer het einde van de proefperiode nadert, zullen wij je eraan herinneren om een beslissing te nemen. Als je aan het einde van de 30 dagen nog niet geüpgraded hebt, wordt je account gedeactiveerd. Daarna heb je nog 7 extra dagen om te upgraden.
Na deze periode worden je account en gegevens permanent verwijderd.
Moet ik creditcardgegevens opgeven om te beginnen?
Nee, je hoeft geen creditcardgegevens op te geven om de proefperiode van het Business-abonnement te starten.
Om na de proefperiode gebruik te blijven maken van het Business-abonnement, moet je vóór het einde van de proefperiode wel een creditcard toevoegen.
Wat wordt er bedoeld met “domein(en)”?
Wanneer we het hebben over “domein(en)” in onze prijzen, bedoelen we rootdomeinen.
Een rootdomein is het belangrijkste deel van het adres van uw website. Het bevat geen subdomeinen (zoals “www.” of “blog.”) of specifieke pagina’s. Als uw website bijvoorbeeld http://www.example.com/nl is, is het hoofddomein example.com.
Dit is het domein dat u toevoegt aan Piwik PRO Analytics en/of Cookie Information Consent Management Platform (CMP). Het aantal rootdomeinen dat u toevoegt, bepaalt uw prijs.
Hoe wordt de prijs van Piwik PRO Analytics Suite berekend voor het Enterprise-abonnement?
De prijs van Piwik PRO Analytics Suite hangt af van veel factoren, waaronder:
- Het aantal modules
- Uw maandelijkse actielimiet
- Uw voorkeursoptie voor hosting
- Uw gekozen SLA-pakket
Neem contact met ons op om een offerte te ontvangen voor uw Enterprise-abonnement.
Welke beveiligingsmaatregelen zet Piwik PRO in?
De beveiligingsfuncties van Piwik PRO omvatten:
- ISO 27001-certificering
- SOC 2 type II-certificering
- Regelmatige externe beveiligingsaudits
- Mogelijkheid om gedetailleerde toestemmingsniveaus te creëren
- Gegarandeerde beschikbaarheid met 99% SLA
- Toepassingsbeveiliging
- Veilige hostingopties
en nog veel meer. Lees meer over onze privacy- en veiligheidsnormen.
Ondertekent Piwik PRO een overeenkomst voor zakelijke partners (BAA, business associate agreement)?
Piwik PRO ondertekent een BAA in het Enterprise-abonnement, waardoor het een passende optie is voor organisaties die moeten voldoen aan de HIPAA-normen. Bekijk hoe Piwik PRO u helpt HIPAA na te leven.
Kan ik later naar een ander abonnement overstappen?
Ja, maar niet tijdens de lopende abonnementsperiode. Je kunt van abonnement veranderen wanneer de factureringscyclus afloopt, of dat nu maandelijks of jaarlijks is. Als je bijvoorbeeld een jaarabonnement hebt, kun je een ander abonnement kiezen als het tijd is om te verlengen, maar niet in het midden van het jaar.
Ben je niet zeker over de timing of de kosten? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag verder.
Kunnen de prijzen veranderen?
Ja, we kunnen het prijsoverzicht bijwerken. We zorgen er altijd voor dat het beschikbaar en up-to-date is, zodat u eventuele wijzigingen kunt bekijken. Klanten zijn verplicht om alle kosten te betalen die in het prijsoverzicht zijn vermeld of anderszins schriftelijk zijn overeengekomen, inclusief extra’s en kosten voor het overschrijden van de limieten.
Hoe wordt mijn abonnement gefactureerd?
Uw abonnement voor het Business-abonnement wordt standaard maandelijks gefactureerd en vooraf betaald met een creditcard. Als je per bankoverschrijving betaalt, is jaarlijkse facturering vereist.
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Wij accepteren de volgende betaalmethoden:
- Creditcard (standaardoptie)
- Bankoverschrijving (alleen jaarlijkse facturering, beschikbaar op aanvraag)
Zijn er Piwik PRO-vertegenwoordigers in mijn land/regio?
Waarschijnlijk wel. Zelfs als we geen kantoor hebben in uw regio, kunnen we zakelijke partners in de buurt hebben die u kunnen ondersteunen bij elke stap van uw reis met Piwik PRO Analytics Suite. Voor meer informatie, zie onze partnergids.