Piwik PRO-prijzen
Geïntegreerde analytics & inzichten, privacy-naleving en gegevensactivering – raadpleeg vandaag nog uw prijs of neem contact met ons op voor een offerte
Business
Voor marketingteams die op zoek zijn naar volledige gebruikersgegevens met behoud van compliance
4 modules: Analytics, Tag Manager, Customer Data Platform and Consent Management Platform (CMP)
Tot 20 domeinen en tot 2 miljoen acties per maand
25 maanden gegevensbehoud
EU-cloudhosting in Zweden
Premium services en functies als add-ons
Hulp van ons forum van de community met 1000 gebruikers
Prijzen vanaf
€35
/maand
30 dagen proefperiode
Enterprise
3 planniveaus met toenemende niveaus van flexibiliteit, schaalbaarheid en ondersteuning voor organisaties met complexe behoeften op het gebied van analytics, gegevensactivering en privacy
4 modules:
Analytics
Tag Manager
Customer Data Platform
Consent Management Platform
Niveaus vanaf 1M acties per maand zonder bovengrens
Gegevensbehoud begint bij 25 maanden
Cloudhosting of privécloudhosting in verschillende wereldwijde datacentra, inclusief servers in de EU
Specifieke technische ondersteuning, implementatie en onboarding
Naleving van HIPAA gegarandeerd door aanpasbare overeenkomst met zakenpartners (BAA)
Prijzen vanaf
€366
/maand
jaarlijks gefactureerd
Schat uw maandelijkse prijs voor het Business-abonnement
Uw prijs hangt af van wat u gebruikt, meer niet. Bekijk hoe uw maandelijkse kosten veranderen op basis van het aantal domeinen dat u beheert en hoeveel gegevens u verzamelt.
Wat u met Piwik PRO kunt doen
100% gegevenscontrole en belangrijke beveiligingsfuncties
Ingebouwde en aangepaste rapporten voor marketeers en analisten
Mogelijkheden voor gegevensactivering en -integratie
Toegang tot onbewerkte en niet bemonsterde gegevens
Volledige customer journey-analytics
Privacy-naleving met het aanvinken van één vakje
Vergelijking van abonnementen
Bekijk hoe Piwik PRO Business presteert ten opzichte van het Enterprise-abonnement en ontdek de uitgebreide functies die beschikbaar zijn na het upgraden van uw gratis abonnement.
Business | Enterprise | |||
---|---|---|---|---|
Stap over op analytics die aan de privacyregels voldoen en begin met het nemen van zelfverzekerde, gegevensgestuurde beslissingen. | Gegevensfundamenten Ontwikkel een gegevensfundament waarbij privacy voorop staat, krijg toegankelijke marketinginzichten en versnel uw groei met gegevensanalyse en -activering. | Trusted Insights Vergroot het bereik van gegevens met geavanceerde analytics- en integratiemogelijkheden en stimuleer een diepere betrokkenheid door gegevens te activeren. | Secure Intelligence Bepaal de toekomst met analytics op bedrijfsniveau en voorspellende datastrategieën in combinatie met maximale beveiliging, naleving en flexibele implementatieopties. |
Voor wie is het ideaal | Voor marketingteams die het volledige gebruikersproces willen begrijpen en optimaliseren zonder te worden gehinderd door juridische complexiteit of gegevensverlies. | Voor privacybewuste organisaties die behoefte hebben aan praktische analyses en gegevensactivering met volledige juridische zekerheid en toegankelijke marketinginzichten. | Voor gegevensteams en technische leidinggevenden die behoefte hebben aan een full- stack analyse- en activeringsplatform dat direct in hun gegevensinfrastructuur kan worden geïntegreerd zonder dat dit ten koste gaat van de compliance. | Voor banken, verzekeraars, zorgverleners en organisaties in de particuliere sector die behoefte hebben aan uitgebreide, veilige analyses en gegevensactivering die voldoen aan de hoogste normen op het gebied van gegevensbescherming. |
Maandelijkse actielimiet | Tot 2 miljoen | Van 1 miljoen tot 100 miljoen | Van 1 miljoen tot 100 miljoen | Vanaf 2 miljoen zonder bovengrens |
Limieten voor gegevensactivering | Tot 300 profielen per maand | Tot 1.000 profielen per maan | Tot 4.000 profielen per maand | Onbeperkt |
GEGEVENSVERZAMELING EN -VERWERKING | ||||
---|---|---|---|---|
Toegang tot onbewerkte gegevens: Alleen API | ||||
Standaard geen gegevenssampling | ||||
Gegevensbehoud | 25 maanden | 25 maanden of meer | 25 maanden of meer | 25 maanden of meer |
GEGEVENSANALYSE- EN RAPPORTAGE | ||||
---|---|---|---|---|
Opvolgen van e-commerce | ||||
Customer journey-analytics | ||||
Productanalytics | ||||
Aangepaste rapporten en dashboards | 50 rapporten | 75 rapporten | 150 rapporten | Onbeperkt |
Terugblikperiode gegevens | 30 minuten | 2 uur | 12 uur | 24 uur |
PLATFORMS VOOR TOESTEMMINGSMANAGEMENT | ||||
---|---|---|---|---|
Domeinen | 1-20, afhankelijk van uw abonnementsconfiguratie | 5 | 10 | 15 |
Gescande subpagina’s | 5000 | Maatwerk | Maatwerk | Maatwerk |
HOSTING & INFRASTRUCTUUR | ||||
---|---|---|---|---|
Openbare cloud | EU-hosting in Zweden | Geselecteerd datacenter: Duitsland, Nederland, EU-hosting in Zweden, VS of Hongkong | Geselecteerd datacenter: Duitsland, Nederland, EU-hosting in Zweden, VS of Hongkong | Geselecteerd datacenter: Duitsland, Nederland, EU-hosting in Zweden, VS of Hongkong |
Privécloud | Talrijke datacenters over de hele wereld, waaronder servers in de EU |
PRIVACY EN VEILIGHEID | ||||
---|---|---|---|---|
Naleving van AVG, CCPA, LGPD en meer | ||||
HIPAA-naleving ondersteund door een BAA | ||||
100% gegevenscontrole | ||||
ISO 27001-certificering | ||||
SOC 2-certificering | ||||
Anonimisering van gegevens | ||||
Single sign-on (SSO) |
INTEGRATIES | ||||
---|---|---|---|---|
Web API en mobiele SDK’s | ||||
Integratie met Google Ads: Aantal gevallen | 1 | 3 | 5 | Onbeperkt |
Integratie met Google Search Console | ||||
Integraties met CMS | ||||
Integraties met BI- en gegevensvisualisatietools (zoals Looker Studio en Power BI) | ||||
Integraties met platforms voor toestemmingsmanagement | ||||
Integraties met A/B-testtools |
ONDERSTEUNING | ||||
---|---|---|---|---|
Forum van de community | ||||
Ondersteuning per e-mail | ||||
Persoonlijke producttraining | Optionele add-on | Optionele add-on | Optionele add-on | |
Accountbeheer en ondersteuning | ||||
Mogelijkheid om contractvoorwaarden te beoordelen en hierover te onderhandelen |
BESCHIKBARE ADD-ONS | ||||
---|---|---|---|---|
Toegang tot onbewerkte gegevens: CSV-export (BigQuery, S3, Blob, SFTP) | ||||
Onbeperkte gegevensactivering | ||||
Verlengd gegevensbehoud | ||||
Implementatie en onboarding op maat |
Meer tonen
Minder tonen
Klik hier om de gedetailleerde vergelijking tussen Business- en Enterprise-pakketten te bekijken.
Neem contact met ons op en ontvang uw offerte voor Enterprise
Wij nemen binnen 48 uur contact met u op
Deze informatie wordt alleen gebruikt om contact met u op te nemen. Voor details, zie ons privacybeleid.
FAQ
Hoe worden acties geteld in Piwik PRO Analytics Suite?
Acties in Piwik PRO Analytics Suite omvatten bezoekers (of gebruikers van uw product of app) die iets doen dat wordt bijgehouden, evenals achtergrondtaken die door het platform worden uitgevoerd.
De meest voorkomende voorbeelden van acties zijn de volgende:
- Paginaweergave: een bezoeker bezoekt een pagina
- Download: een bezoeker downloadt een bestand
- Outlink: een bezoeker klikt op de link naar een externe website
- Zoeken: een bezoeker gebruikt uw interne zoekmachine
- Aangepaste gebeurtenis: een bezoeker voert een aangepaste gebeurtenis uit
- Doel: een bezoeker voltooit een doel
- Laden van een tag manager-container
- Laden van een consent manager-venster
- Uploaden van een regelitem
- Verzenden van een API-verzoek
Leer meer over hoe u uw aantal acties kunt berekenen.
Wat wordt er bedoeld met “domein(en)”?
Wanneer we het hebben over “domein(en)” in onze prijzen, bedoelen we rootdomeinen.
Een rootdomein is het belangrijkste deel van het adres van uw website. Het bevat geen subdomeinen (zoals “www.” of “blog.”) of specifieke pagina’s. Als uw website bijvoorbeeld http://www.example.com/nl is, is het hoofddomein example.com.
Dit is het domein dat u toevoegt aan Piwik PRO Analytics en/of Cookie Information Consent Management Platform (CMP). Het aantal rootdomeinen dat u toevoegt, bepaalt uw prijs.
Hoe wordt de prijs van Piwik PRO Analytics Suite berekend voor het Enterprise-abonnement?
De prijs van Piwik PRO Analytics Suite hangt af van veel factoren, waaronder:
- Het aantal modules
- Uw maandelijkse actielimiet
- Uw voorkeursoptie voor hosting
- Uw gekozen SLA-pakket
Neem contact met ons op om een offerte te ontvangen voor uw Enterprise-abonnement.
Zijn er Piwik PRO-vertegenwoordigers in mijn land/regio?
Waarschijnlijk wel. Zelfs als we geen kantoor hebben in uw regio, kunnen we zakelijke partners in de buurt hebben die u kunnen ondersteunen bij elke stap van uw reis met Piwik PRO Analytics Suite. Voor meer informatie, zie onze partnergids.
Ondertekent Piwik PRO een overeenkomst voor zakelijke partners (BAA, business associate agreement)?
Piwik PRO ondertekent een BAA in het Enterprise-abonnement, waardoor het een passende optie is voor organisaties die moeten voldoen aan de HIPAA-normen. Bekijk hoe Piwik PRO u helpt HIPAA na te leven.
Welke beveiligingsmaatregelen zet Piwik PRO in?
De beveiligingsfuncties van Piwik PRO omvatten:
- ISO 27001-certificering
- SOC 2 type II-certificering
- Regelmatige externe beveiligingsaudits
- Mogelijkheid om gedetailleerde toestemmingsniveaus te creëren
- Gegarandeerde beschikbaarheid met 99% SLA
- Toepassingsbeveiliging
- Veilige hostingopties
en nog veel meer. Lees meer over onze privacy- en veiligheidsnormen.
Hoe werkt de gratis proefperiode?
Je start de proefperiode door het registratieformulier bovenaan deze pagina in te vullen.
Je ontvangt een bevestigingsmail – klik op de link om je account te verifiëren en een
wachtwoord in te stellen. Daarna kun je inloggen en door een korte onboarding geleid
worden om je account in te stellen.
De gratis proefperiode duurt 30 dagen, en je kunt op elk moment tijdens de
proefperiode upgraden naar een betaald Business-account.
Moet ik creditcardgegevens opgeven om te beginnen?
Nee, je hoeft geen creditcardgegevens op te geven om de proefperiode van het
Business-abonnement te starten.
Om na de proefperiode gebruik te blijven maken van het Business-abonnement, moet je
vóór het einde van de proefperiode wel een creditcard toevoegen.
Wat gebeurt er nadat de gratis proefperiode is afgelopen?
Wanneer het einde van de proefperiode nadert, zullen wij je eraan herinneren om een
beslissing te nemen. Als je aan het einde van de 30 dagen nog niet geüpgraded hebt,
wordt je account gedeactiveerd. Daarna heb je nog 7 extra dagen om te upgraden.
Na deze periode worden je account en gegevens permanent verwijderd.
Kan ik later naar een ander abonnement overstappen?
Ja, maar niet tijdens de lopende abonnementsperiode. Je kunt van abonnement
veranderen wanneer de factureringscyclus afloopt, of dat nu maandelijks of jaarlijks is.
Als je bijvoorbeeld een jaarabonnement hebt, kun je een ander abonnement kiezen als
het tijd is om te verlengen, maar niet in het midden van het jaar.
Ben je niet zeker over de timing of de kosten? Neem dan contact met ons op, we
helpen je graag verder.
Wat zijn “acties” en hoe worden ze geteld in Piwik PRO
Analytics Suite?
“Acties” verwijzen naar het totale aantal activiteiten dat elke maand op je site of app
wordt bijgehouden.
De meest voorkomende voorbeelden van acties zijn de volgende:
- Paginaweergave: een bezoeker bezoekt een pagina
- Download: een bezoeker downloadt een bestand
- Outlink: een bezoeker klikt op de link naar een externe website
- Zoeken: een bezoeker gebruikt de interne zoekmachine
- Aangepaste gebeurtenis: een bezoeker voert een aangepaste gebeurtenis uit
- Doel: een bezoeker voltooit een doel
- Laden van een tag manager-container
- Laden van een consent manager-venster
- Uploaden van een regelitem
- Verzenden van een API-verzoek
Hoe weet ik hoeveel acties ik heb gebruikt?
Log in op je account, open het menu en navigeer naar Beheer > Account >
Abonnement om een overzicht te krijgen van het aantal gebruikte acties.
Wat gebeurt er als ik mijn limieten voor acties en/of
domeinen overschrijd?
Als je de limieten van je abonnement overschrijdt, brengen wij een toeslag in rekening
op basis van je tarief. Wij berekenen en factureren te veel betaalde kosten aan het
einde van elke factureringscyclus.
Als de overschrijdingen frequent of aanzienlijk zijn, kan je abonnement automatisch
worden geüpgraded naar een hoger plan dat beter bij je gebruik past.
Wat als ik de service blijf gebruiken nadat ik mijn limieten
heb overschreden?
Als je de service blijft gebruiken nadat je de limieten hebt overschreden, beschouwen
we dat als acceptatie van de extra kosten of het geüpgradede plan. Je word hiervoor
overeenkomstig gefactureerd.
Je kunt altijd je gebruik en abonnementsgegevens in je account controleren.
Kunnen de prijzen veranderen?
Ja, de abonnementskosten kunnen na verloop van tijd veranderen.
- De prijzen worden elk jaar op de ingangsdag van het abonnement automatisch
- met 4% aangepast.
- We kunnen ook op andere momenten prijzen aanpassen, maar geven hierover
- altijd minstens 30 dagen vooraf bericht.
- Voeg je nieuwe domeinen of apps toe tijdens je factureringsperiode, dan rekenen
- we een evenredig bedrag tot het einde van die periode. Daarna zullen ze deel
- uitmaken van het normale abonnement.
Je abonnement wordt automatisch verlengd, tenzij je ten minste 30 dagen voor het
einde van de huidige termijn opzegt.
Hoe wordt mijn abonnement gefactureerd?
Je abonnement wordt vooraf gefactureerd, maandelijks of jaarlijks, afhankelijk van het
gekozen plan.
- Als je met een creditcard betaalt, kun je kiezen voor maandelijkse of jaarlijkse
- facturering.
- Als je per bankoverschrijving betaalt, is jaarlijkse facturering vereist.
Je moet actuele betalingsgegevens opgeven tijdens het aanmelden. Zodra je
abonnement actief is, brengen we het bedrag in rekening via je creditcard of sturen we
een factuur.
Voor bankoverschrijvingen is betaling binnen 30 dagen verschuldigd. Je kunt je
betalingsgegevens op elk gewenst moment bijwerken via het platform of door contact
met ons op te nemen.
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Wij accepteren de volgende betaalmethoden:
- Creditcard (standaardoptie)
- Bankoverschrijving (alleen jaarlijkse facturering, beschikbaar op aanvraag)
Wij dekken alle transactiekosten voor creditcardbetalingen. Bij bankoverschrijvingen zijn
de eventuele kosten voor de klant.
Je kunt je betaalmethode wijzigen via je account of door contact op te nemen.