Intensieve ondersteuning en klantenservice

Voor premium ondersteuning en klantenservice – dezelfde diensten als klanten met medium ondersteuning, en:

Gepersonaliseerde training en onboarding

Uw team krijgt een uitgebreide training die is afgestemd op uw behoeften. We kijken naar uw bedrijfsdoelstellingen en we zijn er altijd als u hulp nodig hebt met ons product.

Productimplementatie

Op basis van uw behoeften en bedrijfsdoelstellingen stellen we een implementatieplan op. en kijken we hoe uw doelen aansluiten op één van onze producten. Met onze hulp kunt u een veelzijdig trackingplan opstellen.

Persoonlijke accountmanager

Met een accountmanager die speciaal voor uw bedrijf is aangesteld, hebt u één direct aanspreekpunt voor al uw vragen en behoeften. Onze specialisten zorgen ervoor dat uw projecten soepel en efficiënt verlopen.

Driemaandelijks overleg

Eens per kwartaal leggen we uw account volledig onder de loep, kijken we of uw huidige configuratie de gewenste resultaten levert, informeren we u over onze productroadmap en bevelen we wijzigingen en updates aan.

Aanvullende diensten

Om aan uw unieke behoeften te voldoen, gaan we verder dan persoonlijke ondersteuning en klantenservice.

Advies op het gebied van analytics

We leren uw doelstellingen kennen en stellen uw analytics op. Daarna geven wij advies om uw tracking en documentatie te verbeteren, zodat de gegevens uw besluitvormingsproces beter ondersteunen.

Extra trainingen en workshops

Op verzoek kunnen we trainingen en workshops geven over het gebruik van analytics voor uw casestudies. Elke workshop is afgestemd op de behoeften van verschillende teams en stakeholders.

Professionele diensten

Bent u op zoek naar een originele oplossing of hebt u een unieke behoefte? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. U kunt op ons team rekenen voor advies, overleg en hulp.

“We hebben een flexibele benadering van de behoeften van onze klanten en we passen ons makkelijk aan, of ze nu meer vrijheid willen of juist meer ondersteuning. Als ‘solution architects’ ontwerpen we in samenwerking met u het optimale analytics- en implementatieplan dat voldoet aan uw behoeften. Ons doel is om u te voorzien van schone en gestructureerde data zodat u een betrouwbaar besluitvormingsproces kunt opzetten en betrouwbare beslissingen kunt nemen.”

Mateusz Krempa

Chief Operating Officer bij Piwik PRO

Krijg een op maat gemaakte demo van het Piwik PRO Enterprise-abonnement – toegewijde ondersteuning en geavanceerde analytics-functies

Wij staan klaar om al uw vragen te beantwoorden!