Verzamel, analyseer en activeer eenvoudig uw gegevens van het web & de app

Een flexibele Analytics Suite voor marketeers en analisten waarmee u de privacy van de gebruiker bij elke stap kunt respecteren

Moderne analyse eenvoudig gemaakt

Gebruik een product dat klaar is om aan de behoeften van al uw teams te voldoen dankzij een intuïtieve interface, ingebouwde en aangepaste rapporten, een krachtige backend en toegang tot onbewerkte gegevens.

Meer informatie

Vrijheid om uw gegevens te koppelen en te integreren

Kom los van vendor lock-in. Met Piwik PRO Analytics Suite hebt u echt controle over uw analysegegevens en beslist u zelf hoe u deze gebruikt, waar u deze naartoe stuurt en met welke tools u ze deelt.

Meer informatie

Privacy-naleving met het aanvinken van één vakje

Zorg dat uw proces voor het verzamelen van gegevens van meet af aan voldoet aan de normen met vooraf gedefinieerde instellingen voor AVG, HIPAA, TTDSG en meer. Profiteer van de volledige customer journey dankzij onze privacyfuncties, zoals anonimisering van gegevens.

Meer informatie
Wij zorgen ervoor dat onze gebruikers zich met elk prijsplan thuis voelen op het platform en makkelijk hun weg weten te vinden. Bekijk op welke training en ondersteuning u kunt rekenen met Piwik PRO Core en Enterprise

Wat kunt u met ons platform bereiken?

  • Web- en app-analytics
  • Analytics voor productteams
  • Tag management
  • Data-activering
  • Privacy-naleving

Web- en app-analytics

Krijg een compleet beeld van de gebruikerservaring en de customer journey. Kom alles te weten over het gedrag van uw website- en app gebruikers op openbare pagina’s en in beveiligde omgevingen waar een login vereist is (bijvoorbeeld een elektronisch patiëntendossier).

Meer informatie

Analytics voor productteams

Verzamel gegevens voor elke interactie zonder daarbij echt te moeten programmeren. Verbeter uw producten door gebruik te maken van gedragsgegevens om de gebruikerservaring tijdens elke fase van de user lifecycle te optimaliseren.

Meer informatie

Tag management

Volledige controle over de verschillende tools uit uw marketingstack in één overzicht. Configureer en publiceer nieuwe tools op uw eigen platform zonder tussenkomst van de IT afdeling.

Meer informatie

Data-activering

Begrijp wie uw klanten zijn en hoe ze via verschillende kanalen met u communiceren. Reageer op deze inzichten om een gepersonaliseerde klantervaring te bieden en uw campagnes te optimaliseren. Respecteer de privacy van de gebruiker bij elke stap.

Meer informatie

Privacy-naleving

Vraag toestemming voordat u gegevens verzamelt. Respecteer de privacy van de gebruiker en de wereldwijde wet- en regelgeving. Verzamel en beheer toestemmingen en gegevens verzoeken op één centrale plek om naleving eenvoudig te maken.

Meer informatie

Wat onze klanten zeggen

Piwik PRO blog

september 19, 2023

Is Google Analytics (3 & 4) AVG-conform? [UPDATED]

Google Analytics is de populairste analysetool op de markt. Het is gratis en u kunt er websiteverkeer mee analyseren en waardevolle gegevens mee verzamelen over gebruikersgedrag.Maar tegelijkertijd is de manier waarop Google Analytics gegevens verzamelt en verwerkt een bron van zorg voor privacybewuste bedrijven en toezichthouders.De Oostenrijkse, Franse, Italiaanse, Noorse en Zweedse gegevensbeschermingsautoriteiten (DPA) hebben […]

Lees verder

september 1, 2023

Piwik PRO vs. Adobe Analytics: Vergelijking van analyseplatforms voor bedrijven (enterprise analytics platforms)

Het kiezen van een partner voor een enterprise web analytics platform is moeilijk. Het rendement van deze strategische investering moet verzekerd worden. Misschien gebruik je Adobe Analytics al, maar overweeg je een alternatief dat vergelijkbare of betere functies biedt, zoals Piwik PRO Analytics Suite in het betaalde Enterprise-plan. Of je bent een Universal Analytics-gebruiker die niet […]

Lees verder

juli 12, 2023

Google Analytics en meerkanaalsattributie: Wat u moet weten

Google Analytics laat 4 attributiemodellen vervallen. De oude modellen worden de komende maanden vervangen door datagestuurde attributie. Dit is de tijdlijn: Mei 2023: Lineaire, eerste klik-, tijdsverloop- en positiegebaseerde modellen zijn voor Google Analytics 4-eigenschappen niet meer beschikbaar voor nieuwe conversieacties.Juni 2023: Lineaire, eerste klik-, tijdsverloop- en positiegebaseerde modellen zijn voor Google Ads-accounts niet meer […]

Lees verder

Wilt u weten hoe wij u kunnen helpen meer uit uw analytics te halen?

We staan klaar om al uw vragen te beantwoorden!